Finnish Buellers!

Buellxb Forum

Help Support Buellxb Forum:

Johny Kidd

Well-known member
I have been reading & writing on this (great) forum for 1,5 years now and i've met only couple Finnish here.
For sure i know that j4nn3 and Ranchero are Finnish. It would be nice to know how many of us behind our screen names lives in the land of "HUGE licence plates":D

Maybe we can talk on this topic with our language(?) if someone is shy to write all in "foreign language". I know also my english sucks but nevertheless im trying :D I hope that this topic will encourage new finnish buellers to this forum!

I'm Joni, 22 -year-old fellow from Tampere!

Well, who are you?

i live in an area of the US with a high population/influence of finnish heritage. gotta love nisu bread

Hi,

This is Janne, I'm 36 and comeback from Järvenpää (that's Jaervenpaeae in English :p )

Oijoi!
Täällähän on ilmottautuneita! Mikä kunnia että jyrgenismon eka postaus sattui tänne :D Löytyykö muiltakin kuvia tai juttua mopoista foorumilta?

Omani löytyy Täältä (joojoo, ryssein noi kuvalinkit, enkä pääse muokkaamaan) :D

moro.

kumma että buell kuskit löytää melkein helpoiten ulkomaalaiselta sivulta :D

Tampereella asun ja buellia remontoin.

Härregyydä! Tässä saa alkaa ens kesänä pistää buellimiittiä pystyyn kun on jo näin moni ilmoittautunut :)

Vieläkö on mopot ajossa? Oma on vielä hetken aikaa.. sitten alkaa se pohjaton osien tilailu ja maalailusuunnitelmat :)

osien tilailu on jo hyvässä vauhdissa kiitos vakuutustarkastajan :D

ootteko muuten tilaillu täältä osia buelliin.

Joo pyörä on vielä ajossa ja osat talveksi on jo tilattu :) En oo tältä foorumilta ostellu keneltäkään. Meinasin kyllä vähän niitä akselin suojia. Ja läpinäkyvä points cover olis jees mutta näemmä tekijästä ei oo kuulunu pitkään aikaan mitään. Fleabaysta ja Twinmotorcyclesta oon ostanu.

Ai niin, eikös tänä kesänä(kin?) ollu jonkinmoista Buell-miittiä Koskenkorwa MC:n ratapäivien yhteydessä? Josta tulikin mieleen: ootteko käyny radalla ajamassa, ja jos ootte niin missä? Mulla on vielä se hauskuus kokeilematta.

Ajossa on vielä hyvinkin :D Tänään tuli tempastua mutkapätkää Kymenlaakson ja vähän Itä-Uudenmaankin puolella.

j4nn3, Juu ilmeisesti koskenkorvalla taisi olla joku miitti siinä yhteydessä! Ja täytyy itsekin myöntää, että radalla-ajo on jäänyt kokematta :( Tarkoitus oli kyllä koskenkorvalle lähteä ajamaan, mutta samana päivänä oli lähtö kreetalle..

Onko homma toiminut hyvin twinmotorcyclesissä? oon sieltä kans paljon osia katsellu kun tuntuu tarjontaa olevan, mutta toistaseks oon tilannut vaan v-twincitystä ja Trojan-Horsesta..

itekkin oon tilannu trojan-horsesta, mutta onko kokemuksia tuosta buellparts.net sivustolta

Tulkikos muuten jyrgenismo tai pokon mahdollisesti vastaan sunnuntai päivällä raholassa? Harvoin tulee sieluveljiä tampereella nähtyä:)

Buellpartsista en ole kyllä tilannut.. Kohtuullisesti sieltäkin kaikkee mielenkiintoista kyllä löytyy :) American sportbikeen tarvis seuraavaksi pistää mailia, josko nuo nolla-asteen crossroadsit laittasi talvella[cool]

I wish i knew what yall were sayin

Hehe, nothing special. Just wondering how many Finnish has joined to forum after this topic [up]

Tässä vielä pakettia Twiniltä oottelen. Ainakin kommunikointi tähän saakka on ollu A-luokkaa, Dris on jaksanu vastailla mitä tyhmimpiin kysymyksiini. Lähetin ylimääräsen ECM:ni heille perjantai-iltana, niin eilen tuli meili että homma valmis, ja se + muuta hilpettä on jo lähteny mulle päin :-D

Johny, paappa sitten kuvaa tulemaan! Ois kiva tulla ens kesänä tyyppaamaan Crossroadsit ;-) BTW, aina kun nään kuvan sun pyörästä tulee sellanen mäkihyppääjätermein "bon voyage" fiilis, että hitto tossahan on mun pyörä :-D

Back