Finnish Buellers!

Buellxb Forum

Help Support Buellxb Forum:

Järvenpää - Kellokoski suunnalla on pari kertaa tullu vastaan joku punamustalla XBR:lla, jos tunnistat itsesi niin pistäppä viestiä, josko käytäis ajolenk(e)illä ens kesänä?

hitto vie ku täälä on härmäälääsiä. tarvii kyllä ruveta järkkään jotain miittiä.
mä olin siä koskenkorwa mc:n ratapäivillä ja oli kyllä ihan helvetin mukavaa.
ens kesänä uusista.sinne sitte kaikki !

Päivitystä tilanteeseen: olo on kun pikkupojalla Jouluna, kuriiri toi äsken ison paketin Hollannista :D Tuli jarrulevyä, ECM:aa ja tankoa + ilmainen t-paita. Ei voi kuin kehua äijien palvelua ja toimitusnopeutta!

For you non-Fins out there: Just praising Twin Motorcycles :)

^ Hienoa kuulla :) Alkaako osat löytää paikalleen jo ennen talviunia?

Senverran olen puuhastellut että irrotin huohottimen keruusäiliön ja ja pistin postin kyytiin kohti Haminaa :)

Hey Johny Kidd,
I've been to Tampere, Finland! I live on the central coast of California now, but I used to live near Lemoore Naval Air Station when I was in the Navy. In the mid-90's I helped train the Finnish Air Force with the F/A-18 program at Lemoore and then went to Tampere to install some avionics systems. I had a great time back there. Small world. I'll bet that Finland is a great place to ride Buells.

jl551c; Nice to hear! And welcome back! ;) Yeah there are a lot of fine roads here, but punishment of breaking the speedlimits are hard :(

pokon, Siis onko meillä joukossa oikein stunttimiehiä kun kaatumakehikkoo tarvii? :D En oo suomessa moisia nähnyt buellissa mut noissa juutuben stunttibuellipätkissä noitahan on kaikilla.. Ja mullakin on tosiaan vaan noi frame pucksit ja akselin päissä nylon-holkit..

nii siis eihän kunnon vetomies niitä tarvii mutta tämmönen amatööri joka kaatuilee vois tarvita ;)

noo tässä on pitkä talvi aikaa polttaa migin lankaa ja taivutella putkea :D

[up]

Kiikutin aamulla pyörän pajalle (tiedän; tosimies (tm) tekee itse, mutta kun ei oo tiloja eikä sitä myöten kaikkia tarvittavia välineitäkään...) Viikon sisällä pitäis olla valmista. Palataan asiaan, ehkä jopa kuvan kera.

pokon, Hydrauliikkaputkesta vaan taivuttelemaan talvi-iltojen täytteeksi ;)

j4nn3, Mitä kaikkee tehdään? jarrulevy ja tangon vaihto? Huomasin itekkin et ensimmäinen ongelma jenkkipelien kohdalla tuli työkalujen kanssa.. ******* tuumakoot [mad]

Molemmat jarrulevyt (Braking), ECM + yks vähän isompi operaatio ;-) Tangon aattelin vaihtaa ite myöhemmin.

noni, vaihdatuttaa jotai bigborekittiä proboostin ahdinsarjalla:D Eivaan, minkä tangon muuten ostit?

Hitto että kuumottais tilata nolla-asteiset crossroadsit mutta pitäs kyllä päästä koeistumaan ennen tilaamista, senverran tyyriit kuitenkin ne on.. Mutta, eipä niitä suomessa ole vielä kellään näkyny :D

Noh ei nyt sentään. Vähän ulkoasuviilausta...

Ostin vähän extemporena Rizoman mustan alutangon. Saas nähdä. Mua myös kiinnostais testata Crossroadseja.

Retostellaan ny tännekin :D

Hain pyörän pajalta tänä aamuna (tunnistaako kukaan paikkaa? [smirk])
2418621480047851002S600x600Q85.jpg

SS swingi, 1" madallus, Braking jarrulevyt edessä ja takana sekä Twinmotorcyclesin mappaama ECM.

Ei sitte kuitenkaan saanu automaalaamo valkattua 100% identtistä rungon sävyä swingiin, mutta minkäs teet. Olis pitäny kattoo sen äijän kanssa päivänvalossa. No, kyllä tuo ny välttää - ainaki ens kesän... :D On muuten hieno fiilis kun yltää jalat kunnolla maahan!

Ja ei voinu jättää fotosoppaamatta tota kylttiä... :p

Did you mean: "Ei saa peittää" ("Must not be covered")..?

I recently met some colleagues from Sweden & Iceland, and that was their immediate answer when asked if they knew something in Finnish :-D

Oossomia! Onkos toi lenkki kilven yläpuolella perässä jonkinlainen takamatkustajan "kauhukahva"? Jos on niin varsin fiksu toteutus :)

Sitä ollaan kans persjalkasia? Ite oon 172cm pitkä ja tuo mun on normi ässä, ja ajattelin penkkiä vähän muokata samalla kun sen todennäkösesti talvella verhoilen uusiks..

edit. Ja propsit MMAF -tarrasta :)

Tänks! Kuva vähän valehtelee, se "lenkki" on Venturan L-bracketit josta on tavarateline irti. Kokonaisuus on mun mielestä ruma ku russakka mutta ajo asiansa paremmin kuin hyvin Lapin reissulla. Suunnitelmissa kyllä on vähän sofistikoituneemman näkönen hantaaki, mutta palataan asiaan kunhan (jos) homma etenee.

Persjalkasia tosiaan! Tällä 169cm varrella meni varvasteluksi vielä low-mallin penkin asennuksen jälkeenkin. Mutta nyt on hyvä! En varsinaisesti ollu suunnitellu madallusta, vaan se tuli ikäänkuin bonuksena ton swingin vaihdon myötä. Artmotorissa tekivät hienon adapterin orkkisiskariin ja sovittivat (pyytämättä) orkkis S-mallin huggerin (joka on mun mielestä n. gaziljoona kertaa tyylikkäämmän näkönen kuin Ss-mallin vastaava. Käytännön hyödystä voi sitten olla toista mieltä). Kaiken kaikkiaan erinomaista työtä tekivät!

Meni kans editiksi: oot sinä tarkkasilmänen :) Totta Mooses täytyy hyvää asiaa kannattaa jäsenmaksujen(kin) muodossa!

Did you mean: "Ei saa peittää" ("Must not be covered")..?

I recently met some colleagues from Sweden & Iceland, and that was their immediate answer when asked if they knew something in Finnish :-D

Yup. :)

Back