Finnish Buellers!

Buellxb Forum

Help Support Buellxb Forum:

Mulla olis ylimääräiset tangonpääpeilit, joista voisin luopua. Ei mitään hajua minkä merkkiset ne on (oli pyörässä ostettaessa), mutta peilin halkaisija 6 cm ja ihan tukevat ovat ja painoakin niillä on. Itse en niitä enää takasin laita pyörään. Ilmotelkaa jos kiinnostaa.

10003_20111116042432_L.jpg

Jos koku osaisi tymälle :) kertoa mikä boxi tuo on, on ruuvineisselillä säädettävissä, mitään merkkiä/nimeä ei löydy, sijaitsee satulan alla.
11779_20111116213500_L.jpg

cbr72, Tuo on sellanen ruiskuohjauksen "huijausboksi" millä pystytään vähän niinkon kaasarikone tyylisesti säätämään poltoaineensyöttöä.. Näyttäs kuoret Dobeck techlusionin tekeleeltä! Kannattaa muuten mun mielestä laittaa tohon säätöruuvien päälle vähän jotain suojaa, ettei sinne piirilevylle pääse kaikki pöly tekemään pahojansa..

http://www.americansportbike.com/shoponline/ccp0-prodshow/9301.html

Kiitos valaistuksesta :) Tuota vähän epäilin että sellainen vois olla kyseessä. ent omistaja sen vissiin on asentanut kun olen bulun toinen omistaja. Tuossa on sellainen kumitulppa otin sen vaan pois kun räpsäsin kuvan.

Welmu: Laitoin sulle viestiä yksityisenä peileistä. Ilmota, jos ei tullu perille.

^haha, noista japanialaisista tietämättömänä onko tuo nyt suzuki vai honda? On kyllä retee vehje :D mitä aattelit puuhata?

sitten alkaa näköjään olla senverran vaihtovaatteita buelliin että joutas myydä virheetön valkonen ässän flyscreen sekä lähes uusi K&N suodatin.. jos jollain tarvetta ni privalla tavottaa..

-72 Honda cb500 four. Ajattelin maalauttaa ja muutenkin siistiä vähän ja sit myyntiin. Laitoin muuten Johny privaa.

^ Dodi, ihan asiallinen "stuukki" siinä näyttäs olevan valmiina.. pientä hienosäätöö ni varmasti menee soiden kaupaks..

Noista osista, flyscreen ja valkoset vanneteipit kylkiäisiks saa kuudellakympillä, K&N suodatin neljäkymppiä.. Tarjouksia saa huudella jos joku tarvii :)

Täs alkaa olla kohta kolmen buellistin pyörät siinä kunnossa et varmaan ensviikon aikana saa lähestyä jauhemaalaamoa.. Tänään aloin väsäämään puristinta noita showan keuloja varten kun olis tarkotus mustata tuo keula.. Sitten onkin kaikki keulahuolto-osat valmiina :D

Moi, hei voisiko joku auttaa miestä mäessä. Löysin tämän suomi threadin täältä vasta nyt...

Olisin kovassa tarpeessa yhdelle osalle joka monella on todenäköisesti käyttämättömänä hyllyssä koska jos ei vakioputkia käytä kyseistä modulia ei tarvitse.

Eli osa on Interactive exhaust valve actuator S0138.2AAA tai uudempi osanumero S1138.1AA, osa on se musta motti joka on siinä ilmanputsarin päällä, ja josta lähtee kaapeli, joka säätää sitä vakioputken venttiiliä.

Malli itsellä on 2008 XB12s

Tarvitsen osaa kipeästi ja voin siitä maksaa "hyvin"! =)

Terveisin
-JL-

^Jos sinulta löytyy kyseistä osaa, osanumero löytyy siitä viivakooditarrasta. Minulle voit myös soittaa suoraan nolnelnol 7395515

Moi, ja tervetuloa!

Minulta löytyy kyseinen motikka, käyn huomenissa tarkistamassa osanumeron. Osa on vuoden 2006 xb12Ss:stä.

Osanumero on S0138.2AA, sulla on näköjään .2AAA. En osaa sanoa, että pelaako toi mun oma, kun on eri numerokin?

Jees jees... se on ilmeisesti vielä pykälää vanhempi revisio tai osanumero joka on lopetettu ja AAA korvannut sen ja sit tuo S1138.1AA on ilmeisesti uusin ja siiinä on metalliset rattaat sisällä ja ilmeisesti suljettu rakenne. Itse en tällaista uutta mallia ole nähnyt mut sitä vaan nykyään toimittavat.

Kyllähän tuo minua kiinnostaisi, laita YV tai tekstaria.

-JL-

HD-S0138.2AAB EXH VALVE ACTUATOR (Discontinued)
HD-S0138.2AA EXHAUST VALVE ACTUATOR (Discontinued) Substitute:HD-S0138.2AAA
HD-S0138.2AAA EXHAUST VALVE ACTUATOR (Discontinued) Substitute:HD-S1138.1AA

Moi uusi buellin omistaja 1125r -08
tuli tässä talvella ostettua toinen pyörä
Ruotsissa asuva Suomalainen

Terv. Juha

Olepa hyvä! Jos joku tarvii orkkis-alkukäyriä tai avarrettua orkkispönttöä, niin voi ottaa yhteyksiä. Myös yksi etuspoileri löytyy, orkkisvilkut ja orkkiskilpiteline.

Latest posts

Back