Finnish Buellers!

Buellxb Forum

Help Support Buellxb Forum:

todellakin :D

Oltiin ton kekkulin (pokon) kanssa vähä kruisailemassa tänäpä :) Käytiin pirkkalassa syömässä ja siitä lähtiessä ohitte ajeli joku transculentti punasella ässällä. Käännyttiin perään mut ei löydetty enää kaveria, jos luet tämän niin ilmottaudu! :D

ilmeisesti ristiin rastiin mutta petrol circus näyttelyyn 24.9. on tarkotus mennä, että siihen mukaan voi viimestään liittyä :)

muita mukaan lähtijöitä kun minä ?

Ei bingoa täälläkään. Ao. viikonloppuna vanhempien 50v hääpäivä Keski-Suomessa.
Muutenkin alkaa olla vähän sellainen fiilis että syksy yllätti buellistin.
Herättäkää mut huhtikuussa...

vielähän tässä aurinko paistaa vaikka kuinka lämpimästi :)

pitää varmaan ruveta ettimään jonkun mallista sadeasua ku näyttää noi helsingin reissut olevan aika kosteita :D

Mikä aurinko?!? Ai se pallo joka vilahti kerran viime kuussa... Ehkä Helsinki/pääkaupunkiseutu todellakin on kosteaa aluetta. Ei tällanen laiska pullopersesika jaksa kikkailla sadepukujen kanssa, kyllä Subaru voittaa näillä viimeaikaisilla keleillä.

Kesä oli kyllä hyvä, lämmin ja melko kuiva, mutta sit alkoi sateet...

Uudet gummit pitäis laittaa alle. Millasilla muut ajelee? Nykyset on Metzeler Z4.

metzeler-me-z4-2_460x0w.jpg

Yks vaihtoehto olisi Metzelerin SPORTEC M5 INTERACT:

Metzeler_Sportec+M5+Interact_4.jpg

black round michelin :D hyvin pyörii eikä noita micheliinejä tarvitse välttämättä edes painottaa, varsinkin kun buellin vanteen leveys oli liikaa painotuskoneen akselille :) eikä täristä mulla tai muillakaan tutuilla :)

Michelin tai pirelli on mun valinta.. Nuo tälläkin sivustolla kehutut shinkot on nyt alla ja voin kertoo ettei toisia tule :D pirelli diablot laitan kyllä takas kun nuo loppuu..

Johnylle: noita Diablojakin näyttää olevan monta eri mallia.

Millaisia etu- ja takahuoltopukkeja porukalla on? Ajatuksena oli irrottaa vanne itse ja viedä se rengasliikeeseen. Omassa XB:ssä on TI-Forcen vaimennin, jossa ei ole tunkille nostokohtaa ollenkaan.

inFINite, ihan taisi olla ne perus Diablot alla, mikkä ensiasennusrenkainakin on! Noista huoltopukeista sen verran että mulla on tollanen Bilteman takapukki ja se istuu svingiin ainakin ku isä äitiin. Todennäkösesti käy myös tuo etupään pukki missä menee tuo tappi t-kappaleen sisälle! Hieman tosiaan rajottaa tuo vaimennin kun ei saa pöntön alta tunkattua :)

Tänään törmättiin makelaen kanssa kangasalla, alkaa kohta tulla foorumin porukka tutuks :)
Samalla reissulla meinas tulla ajokaudelle päätös kun kaupungistapäin tullessani kalevassa joku iäkäs vanha herra tuli kekkosentien rampista suht lujaa, vaihtaen samalla kaksi kaistaa kerrallaan vasemmalle ja puoli metriä vaille suoraan meikäläisen kylkeen. Nopee väistö vasemmalle (onneks ei siellä ollu autoa) ja kansainvälinen käsimerkki rinnalla. Taisi pappa pelästyä vähinttään yhtä paljon ku minä ite kun jatko ajamista mun takana reilun 200m välimatkalla.

Johnny Kidd kuulostaa valitettavan tutulta mutta onneks selvisit [up] Olipa ihan hauska yhteensattuma kun ensimmäisen kerran tänäkesänä sielläpäin ajoin ja heti törmäs foorumilaisiin.. mietinki missä te ootte [smirk] Jannut vaikutti varsin asiallisilta [up] tässähän pitää ruveta järkkään jotain iltamia pirkanmaalla :D

Juu, pokonin kanssa ollaan suunniteltukin et pidetään jotain vaikka saunailtamia joskus ym. :) ja inFINite mukaan kun sattuu anoppilaan kylään sieltä haminasta! :D Vieläpä kun tää meidän "perhe" kasvo yhdellä X1:sellä viime viikolla niin alkaa olla pirkanmaallakin populaa! [up]

Motonetistä löytyi tukevan oloiset pukit eteen ja taakse. Metzelerin renkaat lähti tilaukseen. :D

Onko pelannu edelleen? on kyl niin sikahalvat ja tupeksetkin saa ny kaupan päälle että taidan tilata
Joo, hyviä periä, mutta jotain puuttuu...
Sais se solobuell pikkuhiljaa toimittaa niitä kuvia, niin näkis onko siitä mihinkään.

Olen muuten mainoksen uhri, tilasin näilläkin sivuilla mainostava Ride It:in kytkin- ja jarrukahvat.
http://www.rideitmoto.com/products.php?id=9
Hyvältä tuntuu ja näyttää. Erityisesti tykkään kun kytkinkahvan saa säädettyä nyt lähemmäs.

^ Valto, juu lähti.. Mikko laitto kikserin myyntiin jos olis päässy käteisellä lähestyy musta/vihreetä, mut kävi niin harvinaisesti että vannoutunut suzukimies ei pitänytkään buellista, niin vaihtokaupat oli aika helppo ratkasu :D Molemmat oli tyytyväisiä [up]

Oon muuten itekkin suunnitellu tilaavani noi RideIt moton kahvat.. kattelin niitä ykspäivä vehoniemessä kun oli jossain triumphissa ja näytti paljon laadukkaammalta kun noi kiinanrimpulat mikkä mullakin oli joskus..

edit. siis kiinantinaahan nuo toisetkin ovat mutta ei tarveittis ite koneistaa paikalleen noita :)

Ranchero & Johny:
RideIt kahvat on ihan ok. Asennus kesti 2 min ja sopii paikoilleen. Tykkään kun kytkimen saa säädettyä helposti lähemmäs ja silti se irrottaa hyvin.

Negatiivista on se että etujarrun säätö on hyödytön, sen pitää olla kauimmaisessa asennossa jotta mahtuu osa sormista kahvan ja tupen väliin kovassakin jarrutuksessa. Itse asiassa tekis mieli saada vielä millin pari kauemmas.
Toinen negatiivinen asia on se että kullan väri haalistuu. Mulla kun on kulta/oranssi vanteet, niin otin kahvoihin kultaiset säätövivut (blingbling, you know...). Mustat kahvat on edelleen kiiltävän mustat, mutta kultaiset säätövivut alkaa kohta muistuttaa valkokultaa.

Tuppeja minä en kokeillut ollenkaan, kun ne oli noin sentin lyhyemmät kun mun vanhat tupit. En jaksanu alkaa säätää kahvoja tai lyhentää stongan päitä.

Latest posts

Back