Finnish Buellers!

Buellxb Forum

Help Support Buellxb Forum:

Welmu, tuo vakio äänenvaimentimen läppä toimii servomoottorilla, joka on ilmanputsarikuvun sisällä. Vaihatessa pönttöä yleensä irroitetaan vaijerin pää vapaaksi ja jätetään servo paikalleen. Jos otat servosta johdon irti niin syttyy moottorin vikavalo.. Jos sulla on servo kokonaan poistettu niin se on ohitettu erilliseelä emulator plugilla tai ecm spyllä ruksittu pois käytöstä.. Suoranaisesti siis kaasun kääntely paikallaan ei vaikuta suoranaisesti sen servon toimintaan..

Hawk pilot, i will call them tomorrow and ask if they have them on stock. I hope i can help! (be aware that prices here in finland are.. Well.. Fu**ing expensive :D )

Juu Johny Kidd käväisin tänään kellokoskella ja asia selvisi heti siellä. Kyselin samalla tuota race kittiä ja pasi nauroi paskasesti ja sanoi et älä ihmeessä hommaa tai tuhaa rahojas. Suositteli jotain ecua ja putkea belgiasta on kuulemma kaikista paras jutska jos haluaa tehoa,vääntöä,nykimisen pois ja mölyä. En kyl muista kuollaksenikaan et minkä merkkisistä palikoista oli kyse mut hinnat oli (ecu 450€ ja putki 650€. Nyt vain myymään jotain et saa noi palikat kiinni:D

Welmulle- kurkkaa kuitenkin ensin se miun YV, avarrettu pönttö lähtee tarvitsijalle halvalla.

Thanks Johny...I really appreciate it. And yeah, I know they may be a bit costly, but to be honest (if they have them) even with the 10.00EUR shipping its still cheaper than what I "might" find stateside. I just hope they have them. Thanks again very much...really appreciate it.

HawkPilot03, Sorry.. They dont have them anymore left :( Called the tomorrow..

Welmu, luulen että tarjoitta twinmotorcyclesin sarjaa :) www.twinmotorcycles.nl

That sucks, thank you very much for checking into that for me Johny...really appreciate it. Wish they still had some laying around.

oops, i ment called them today, but you understood :D yeah, no problem, good luck finding ones!

Aika koomisia kirjotusvirheitä tulee kun tollasella kosketusnäyttöpuhelimella kirjottelee foorumille, ei tuu kauheesti tarkasteltua tekstin "ulkoasua" :D

Mutta, lauantaina 30.7 on Alastarolla edelleen trackday.fi:n järjestämä ratapäivä mihin ainakin meikäläinen on menossa.. ehkä myös Ranchero. Jos on tekemisen puutetta niin kurvailemaan radalle mukaan :)

Noniin, Loimaalta selvitty kotiin ja ehdittiin radalle kurvailemaan lauantaina. Siis aivan mahtavaa touhua, kyllä jäin ihan täysillä koukkuun :D Muutaman kurvailufoton linkitin tuonne oman moponi topiciin. Kahden Buellin voimalla oltiin kiertämässä ja viimeistään Koskenkorvalla uusiks :)

Hehe kiits Tommi! :) Kuvaaja sattui olemaan sopivasti nyt paikanpäällä, hän kiertelee tapahtumissa kuvailemassa ihan harrastusmielessä!

Bulu, Tuliko RideIt -kahvoihin tullia? Kattelin että tasan 80$ tulis kustantamaan eli 56€ posteineen.. kiikun kaakun :) En kyllä noita kahvatuppeja tarveis mikkä kylkiäisinä tulis kun on nu LSL:t..

JohnyK, ei menny kahvoista tullia ja tulivat alle viikossa tilauksesta. 68,75€ DHL-kuluineen, niinkun niiden webbisivuillakin näkyy kun riittävän pitkälle tilausta tekee.
Ne tupit ei näyttäny kovin kummosilta. Olisin ehkä kuitenkin kokeillu niitä kun ne on hiukka mun vanhoja tuppeja paksummat. Homma kuitenkin hyytyi siihen että ne on 5mm vanhoja tuppeja lyhyemmät. En alkanu pätkimään stongan päitä.

Asia kunnossa.. Hirvee hinku olis kyllä tilata nuo ASV C5 - kahvat (kiitos tästäkin kuumeesta pokonille, ttu..) mut..mut.. Katotaan ny :D

Hoi! Hiljaiseloa..

Kyselläämpä nyt ketkä olisi lähdössä mukaan Koskenkorvalle lauantaina? Siellä siis Saturday on the raceway ja samalla ainoa laajemman mittapuun "virallinen" Buell -miittinki.

Meiltä jatkuu parin kaverin kanssa Koskenkorvalta sunnuntaina matka kohti haaparantaa ja ruotsia, tullaan sieltä alaspäin tukholmaan ja laivalla yli takaisin suomeen :) Pieni kesälomareissu kotipaikkakunnan kavereitten kanssa!

%&¤tana! Milwaukeen kosto iski! Mopo oli 32 tkm huollossa Kellokoskella. Kun menin hakemaan, niin Pasi näytti kahta käytettyä tulppaa. Sanoi että toinen on täydellinen ja toinen ei, kun se oli ihan karstoittunut ja valkea. Sitten vielä sanoi että huono juttu on se että ne molemmat on mun moposta...
Jos molemmat olis ollu karstaisia, niin sit vika olis löytyny todennäköisesti säädöistä. Mutta nyt kun vaan toinen pytty köhii, niin veikkas vahvasti että venttiili on palanu eikä mene kunnolla kiinni.
Pasi suositteli että ajan kauden loppuun, sit mopo Kellokoskelle ja siellä sitten motti pöydälle ja kannet auki. Epäili että saattais tonnilla selvitä...
"#¤kele! Tiesinhän minä että kun siirtyy kaiken kestävistä japskipyöristä HD corporaation tuotteisiin, niin ropaamisen määrä lisääntyy, mutta nyt kyllä kyrestää vahvasti. Just alko vilkuttaa lyhyt ajovalokin, varmaan pätkii liittimestä. ¤%tun &%ttu! Kyllä nyt lyödään lyötyä, mutta en ole vieläkään takas japskiin vaihtamassa.

Ikävä kuulla :/ Mutta eipä nuo japanin raketitkaan ihan vuorenvarmoja ole :) Tuo valojen pätkiminen voi kyllä mennä liitintä heiluttelemalla tai sitten on polttimo antautumassa.. Mulla olis kans ostoslistalla LED- vilkut kun oon vähän korpeentunu noihin "wnb kellermaineihin", kun tuntuu tärinästä syövän polttimoita..

En ainakaan sellaista persoonallisuutta löydä edes Ducatista mitä näissä vehkeissä on :D

Liittimestähän se ajovalon pätkimisen syy taas löytyi. Ao. liittimessä tapahtuneen tuplavalomodauksen ja sen poiston seurauksena siellä on vähän väljää, mutta nyt on taas väännelty kireemmäks.

Persoonallisuutta Buellissa kyllä on, sitä ei voi kukaan kieltää. Minusta paljon enemmän kun perus-Harrikoissa. Puolet HD-kuskeista on kuitenkin wanna-be-born-to-be-wild-naapurit-kateelliseks-ja-statusta-pellejä. Toinen puoli on sitten tosi-motoristeja. Minä ainakin luen kaikki buellistit tosi-motoristeiksi. Ei noita härpäkkeitä kovin moni vahingossa tule ostaneeksi tai näyttelyesineeksi.

Mun japskit, sekä autot että mopot, ovat kyllä olleet kaikki aivan hämmentävän laadukkaita pelejä. Ei ole tarvinnu stressata sähkövioilla tai ylimääräisillä kiukutteluilla. Mutta eipä niissä sit toisaalta ole kovin paljon luonnettakaan.

Noh, kannetaan taas vähän rahaa Kellokoskelle parin kuukauden päästä, eiköhän se siitä. Täytyy käydä itsekin paikan päällä kattomassa sitten kun motti on levällään.

Itse odottelen, mitä Pasi saa tuolle mun Böllille tehtyä. Josko säätämällä saisi hiukan kulkua. Tiistaina tuon pyörän vein ja toivottavasti alkuviikosta pääsee taas ajelemaan.

Kysytään nyt täältäkin neuvoa. Eli mulla on Rizoman perä, jossa kilpivalot on ledeillä. Nyt näyttää olevan pimeenä tuo valo. Vika ei varmaan ole sulakkeissa, kun kaikki muut valot pelaa normaalisti ja ymmärsin, että valot on yhden sulakkeen takana. Mistä kannattais alkaa paikantaan vikaa? Varmaan tarvii ostaa virtamittari ja mitata valolta, mutta mistä muualta?

Sax, onko vika selvinnyt? Sähkömiehestä minä olen kyllä kaukana mutta toimiiko tuo rizoman kilpivalo tuolla pyörän johtosarjan kilpivalo- johdolla? Ensimmäisenä kyllä mittaisin että tuleeko siihen karvaan virta, jos se sillä toimii..

Me tultiin reissusta viime torstaina ja siitä jatkettiin suoraan mökkeilemään viikonlopuksi.. Kilometrejä tuli n. 2200km ja hauskaa oli :) Koskenkorvalta jatkettiin tornioon, torniosta osa rannikkoa ja sisämaata Uumajaan, sieltä sundsvalliin ja sundsvallista viimeisenä tukholmaan ja hirveellä tuurilla päästiin iltalaivaan lippuja varaamatta :D Ens kesänä sitten haaveiltiin lähteä kohti pohjois norjaa tukholman ja oslon kautta tai sveitsi olisi toinen näppärä vaihtoehto :) Oli kyllä mukava ruotsin puolella ajella.. kauniit "maisemat" :D

Latest posts

Back