Finnish Buellers!

Buellxb Forum

Help Support Buellxb Forum:

Juu Davidssonille soittelinkin ja hintaa n.300€.
Ei se paha hinta ole kun taas viet johkun sgn croupin puljuun missä todennäköisesti kaikki tehdään juosten kusten. Kellokoskelle siis mars kun km täyttyy.

Nooh, ei se raastin nyt varsinaisesti töki. Mutta ei se ihan täydellinenkään ole...
Toi solobuellin lyhytperä olis aika mielenkiintoisen erilainen. Suolasen hintanen vaan ja vähä hirvittää mennä tilaamaan, kun kellään ei tunnu olevan kokemuksia siitä. Ei naurata jos sieltä tulee sit joku kuhmurainen lasikuitumöykky joka ei edes sovi paikalleen.

^ Just tuon epäistuvan lasikuitumöykyn pelossa tilasin sillon tuon RRC:n valetun alumiiniperän.. Ihan mielenkiintonen toteutus tuo solobuellin, Vähä kiinnostas tietää mitenkä tuossa noi valot vilkkuu ja palaa!

Ehkä omaan silmään paras häntä tällähetkellä buelliin olis TÄMÄ just noilla Kellermanin rhombus vilkkutakavaloilla :)

JohnyK, eipä ollu google löytäny mulle tuota perää, mistä linkin laitoit. Tosi siistin näköinen, mutta ehkä haluaisin kuitenkin sellaisen missä on perinteinen takavalo keskellä.

Heittäkääs muutkin linkkejä tänne jos on tiedossa joku vähän erikoisempi malli mikä ei löydy heti ensimmäisenä googlettaessa.

Solobuellin perää ei ole vissiin kukaan vielä asentanu, kun mistään ei löydy mitään infoa. Lupailivat lähettää sieltä valokuvia joissa on takavalo ja vilkku päällä.

Joo, hyviä periä, mutta jotain puuttuu...
Sais se solobuell pikkuhiljaa toimittaa niitä kuvia, niin näkis onko siitä mihinkään.

Olen muuten mainoksen uhri, tilasin näilläkin sivuilla mainostava Ride It:in kytkin- ja jarrukahvat.
http://www.rideitmoto.com/products.php?id=9
Hyvältä tuntuu ja näyttää. Erityisesti tykkään kun kytkinkahvan saa säädettyä nyt lähemmäs.

Morjenttes!!

Laitetaas taasen uutta verta tähän suomibuellistien joukkoon. Nurmijärvellä majailen ja pyöränä -06 12Ss Sebringin pöntöllä ja K&N vaparilla. Ennemmin ollu muunkin merkkisiä amerikkalaisia pyöriä/autoja, ja varmaan niitä tuleekin jatkossakin jahka kukkaro antaa myöden :) Tällä foorumilla on tullu roikuttua maaliskuulta saakka, ku ton kamppeen hommasin. Eipä vaan oo iskeny silmään tämä suomi-osio. Parempi myöhään ku ei milloinkaan.. vai miten se oli :)

Onko kellään hajua mistä johtuu, kun nopeesti kääntää kaasua kytkin pohjassa, niin kone tukehtuu? Tätä ei tapahdu aina, mutta satunnaisesti silloin tällöin, kun tuntuu, että vaihdelaatikko vaatii vähän välikaasua alaspäin vaihtaessa.

Myös kesäloma alko nyt ja mietinnässä oli lähteä käymään Ahvenanmaalla. Onko kokemuksia paikasta? Saarihan ei oo iso, mutta onhan siellä kuitenkin kohtuullisesti tiekilometrejä.

Tuli kanssa asenneltua LSL;n lyhkäset kahvat ja GIpro;n vaihdenäyttö. Ei tarvitse muistella dementikon vaihdetta. Nyt kun ASP;ltä tulisi vielä takajarruun kiinnike, niin pääsisi piilottelemaan tuon jarrun.

Onko kenelläkään myydä ylimääräistä mökä pönttöä edullisesti[confused]
Laittelin eilen kiinni tuon orggis pöntön ja tulin siihen tulokseen että mun pyörä ei liiku metriäkään sillä. (sounds like pussy..
Edellinen omistaja vääntänyt jostain auton pöntöstä oman version ja ei oikein sen ulkonäkö osu mun silmään.
Onko muuten tietoa jos orggis pöntöstä poistaa sisuskaluja niin kärsiikö pakoventtiili? Frendi vääns suoran putken sporaansa ja kuulemma meni vena heti?

Kyllä suora putki on mun mielestä niin pitkälle mettään ammuttu toteutus että jättäisin tekemättä.. Kaikki vastapaine häviää ja sen mukana seokset ja vääntö.

Jos itse haluisit muokata orkkispönttöä niin Voodoon reseptillä tekisin! Vaikuttaa aika järkevältä toteutukselta kammioineen. (on ollut joskus diy teko-ohje netissä mutta näköjään poistettu kuvat :( Jos joku löytää ni laittakaa linkki!)

http://www.buelletinboard.com/forums/showthread.php?8924-How-to-make-a-Voodoo-qt-ld

Nettivaraosassa näyttäs olevan nokialla paljon fireboltin osia tarjolla ja löytyy vielä itse tehty mökäpönttö. Onkohan myyjä nimestä päätellen täälläkin kirjotellu Jyrgenismo? :)

Juu ei ihan tarkoitus ollut suoraa huilua vääntää.
Tossa ainakin yks ohje mut kuinka vituilleen tos menee säädöt?
http://www.buellxb.com/Buell-XB-Forum/Do-It-Yourself-Buell-Mods/How-To-Build-your-own-Exhaust

Onko jollain tietoa tosta pakokaasunsäätimestä, pitäiskö vaijerin kiristyä kun kaasua vääntää tai siis pitää mutta tarviiko olla käynnissä? Mulla se ei liiku mihinkään kun edellinen omistaja sen oli nypännyt irti. Voi tietysti olla et on irrottanut kaasukahvasta sen? täytyypä tutkia asiaa tarkemmin. Bravoo takakumi puhki, johan se olikin alla vajaat 1000km [mad]

I'm actually kinda glad I stumbled on this thread and I hope that someone can help me. I've been searching for a set of Saddlebags & Trunk bag for my '05 XB9SX with no luck. I came across this website

Buell Lightning Accessories

I was hoping someone could help me figure out if this company ships to the US or if anyone has dealt with them before? On their webstore they still offer the parts I need for sale (Saddlebags, Part Number: 91458-05Y.....Trunk Bag Kit, Part Number 91456-05Y) on page 3 of their Lightning Accessories, and I was hoping someone who speaks Finnish or perhaps knows of this webstore can tell me if they still have the items in stock, if they ship to the United States, and/or what the approximate shipping time is?

I've tried to contact them a few times but havent heard anything back yet. Can anyone lend a hand...cause I really dont want to place an order and send money out if they dont have the parts in stock or if they dont ship to the US. Thanks much to whomever can help!

Back