Finnish Buellers!

Buellxb Forum

Help Support Buellxb Forum:

tänne tuut leuhkimaan reissuillas :D:D (kateelliset huutelee) tai pitäs lähtee saksaan autobaanalle kokeilemaan miesten kestävyyttä:D :D

on onneks talvi aikaa suunnitella reissuja ja rassata vehkeitä peräkamareissa kesää odotellessa, vaikka onha tätäki kesää vielä jäljellä vaikka kuinka:)
 
Ole hiljaa siellä, tiedän missä asut! Tuun keikkaamaan tulpanjohtos! :D

edit. Okkonä niitä akseli slaidereita ehtiny jo koneistaa itelles?
 
Johny Kidd, ei ole vielä täysin vika selvillä. Yleismittarilla testasin, että ledien piirilevyn juotoskohtaan tulee virta, mutta eivät pala. Ajattelin tilata Stormilta sellasen ledikilpivalon ja purkaa siitä kuoret ja tunkea sen tuonne Rizoman koteloon. Kun nyt joskus kerkeis käymään sinne Stormille.
 
onneks ei ole käynnistyspoljinta ni ei tule turhaan hikoiltua kun viet johdot :D täytyyki ottaa noi ASV:n kahvat pois että et niitä vie :D:D

palat on kokoajan suunnitelussa mutta näköjään jää talvi iltojen ratoksi niiden tekeminen, mukamas on niin kiirettä että ei kerkeä.
 
Morjes!

Olis Ulysses hankinta vireillä ja askarruttaa sen moottoripuoli (1203 thunderstorm)

-Näillä foorumeilla on jonkunverran ollut puhetta kampiakseli vaurioista, onko kuinka yleinen vaiva??

-Moottori on kuulemma jonkinsortin HD:n sporsterin johdannainen, onkohan paljonkin eroja??

-Olen koeajanut yhden Ulyn ja ihmetystä aiheutti ärsyttävästi nykivä moottori kaupunkinopeuksissa, myyjä totesi sen olevan ominaisuus??. Kyseisessä pyörässä oli Racekitti asennettuna.

Muuten tuntui mainiolta peliltä. Hankinnan kanssa on hiukan hankalaa, kun täällä suomessa ei ole paljon valikoimaa. Saksassa olikin sitten hiukan paremmin ja ihan käyttämättömiäkin.

-4Tuoppi
 
moro tuoppi!

-Omasta mielestäni ei ole kauhean yleinen vaiva, en ainakaan yhtään tiedä / tunne rikkoutuneita poislukien oma tyhmyys.

-Kyllä, porsteri johdannainen pata, mutta erojakin löytyy paljon.

-Tavallaan ominaisuus, mutta senkin saa aika hyvin säädättämällä pois. Racekitin kanssa tuo nykiminen korostuu vielä enemmän kuin vakio tekniikalla, mutta esim. Ansavuori on näitä paljon säätänyt hyvin lopputuloksin!

Jos ulyssekseen päädyt niin onnittelut :) Sukulaismiehellä on myös ulysses ja ainakin hänen kertomansa mukaan hyvä matkapyörä ajella ja munaa ja persoonallisuutta niin ettei kilpailijoihin voi verrata :)
 
Moro 4tuoppi.

Mun 2004 XB12S:ssä oli myös racekit kun ostin sen.
Nyki aika pahasti tasakaasulla ajettaessa. Make Ansavuori dynotti siihen 500 egellä täysin käsintuunatun kartan ja se poisti lähes kaiken nykimisen. Sivutuotteena tuli lisää tehoa ja vääntöä. Ei se edelleenkään kovin letkee ajettava kaupungissa ole, mutta eihän se ole siihen tehtykään...

Muihin kysymyksiin jätän vastaamatta, kun ei ole tietoa/kokemusta.
 
Alright, tattis tiedoista.
Mites sen säätämisen kanssa, tarviiko sen vakioboxin / "for race only" boxin viereen hankkia vielä joku lisälastu että pystyy säätämään??
 
Ansavuori ainakin ymppäs uuden kartan race-boxin päälle. Olis sen saanu orggiksenkin päälle, mutta säilytettiin se originaali. En tiedä mitä härpäkkeitä tarvii jos itse alkaa säätämään.
 
Okei, ei ole itsellä vehkeitä/ymmärrystä ruiskunohjauksen säätöön. Askarrutti vaan kun se koeajamani Ullen myyjä horisi jotain sen suuntaista, että tarvis joku lisäkikkare hankkia siihen boxin kylkeen jotta voisivat huollossa sitä edes yrittää säätää.

Aika näyttää miten äijänkäy, kiitos vinkeistä!
 
En minäkään paljon säätämisestä ymmärrä, mutta en kyllä antais jossain huollossa kenenkään yrittää säätää. Asiantuntijat maksaa, mutta lopputulos on toivotunlainen. Kellokosken hemmokin on saanut koulutuksensa Buellin tehtailla ja sanoi ymmärtävänsä säätämisestä sen verran että älyää pysyä erossa ja jättää sen oikeille asiantuntijoille.
 
Juu elikäst buellin ecm:n sieluelämään pääsee käsiksi ecmspy:llä ja datakaapelilla. Ei tarvitse siis säätämiseen muita erillisiä bokseja.
Buelliin saa sellasia "huijausbokseja" aika monelta valmistajalta, esim remus powerizer jossa on kiinteä kartta sisällä remuksen tai sebringin vaimentajalle. Sitten löytyy muutamalta valmistajalta sellasta säätöboksia missä on säätöruuvit ja säätäminen tapahtuu boksista vähän niinkun kaasarikonetta säätäis. Tätä ilmeisesti huollossa oli tarkottanutkin.. Näissä vaan ongelmana tuppaa olemaan, ettei polttoaineen syöttöä saada vähennettyä vakiokartasta tietyillä kierrosalueilla, vaan kaikki on lisää mitä boksista säädetään.

Ehdottomasti paras muoto on varmasti tuo säädättäminen ja yksi varsin harkittava vaihtoehto on twinmotorcyclesin palvelu hollannista.. Lähetät ecm:n heille ja he ajavat sinne softan sisään, riippuen tietysti millä putkistolla ja putsarilla tai muilla muutoksilla ajat :)
 
Onko normaalia??? pyörä seissyt 3 vrk lämpötila +10 ei pysy millään käynnissä ennen kuin lämpeää ja ajotietokone nollaa itsensä vähän väliä[confused]
 
Welmu: No ei! Mulla seisoi mopo sateessa viikon, kelien ja muiden kiireiden takia. Eikä ollu mitään ongelmaa kun iskin käyntiin.
En tosin paljon osaa veikkailla mikä sulla kiikastaa. Soittaisin itse Kellokoskelle...
 
Welmulle: kannattaisi ehkä ekana tarkistaa, että akulta lähtevät ja tulevat sähköjohdot ovat tukevasti kiinni ja ettei ole hapettumia. Tarkista myös maadoituspisteet ja sulakkeet.
 
Yes, komppaan inFINitee tässä asiassa

Aika todennäkösesti kosketushäikkää maadotuksissa tai akun navoilla!
 
Tarkistelin kaikki paikat ja mitään ei kyl löytynyt. Mutta nyt pyörä lähti ihan normaalisti kukkumaan vaikka oli seisonut kauemmin ku edellisellä kerralla ja katsoin vasta starttauksen jälkeen piuhat. :D
 

Latest posts

Back
Top