Finnish Buellers!

Buellxb Forum

Help Support Buellxb Forum:

Ne on tällaiset !
Voin laittaa jonkun kuvan miltä ne näyttää buellin selässä.. On tosi näppärät ku saa remmeillä vähän niinku repuks selkään tarvittaessa ja noiden päällä ja ympärillä on paljon kiinnityskoukkuja. Mulla oli kesälomareissulla vielä Ortliebin putkikassi mustekaloilla tossa kiinni.

Jep, mä voisin siis luopua pelkästään laukuista, laitan ittelle alumiiniset. telineen tekeminen ei liene osaavalle ongelma. tos kiinnikkeeshän on vaan neliö pyöröputkesta, johon se lukittuu. tos linkis on puolivälis kuvia. nii näähän on hebco&beckerin valmistamat, ei kait ne o buellilla muutaku lisänny logot laukkuihin ja avaimiin :) nehän muutes myy myös pelkkiä telineitäkin
http://www.pashnit.com/forum/showthread.php?p=107654

noniin, ilmotellaampa tänne ennenkun laitan mihinkään nettivaraosaan että nyt on myynnissä Race Kitin vaimennin, EBR:n ECM ja tuplakeraamipinnoitettu vakio pakosarja. Lisäks nuo flake oranssit katteet myytävänä. kiinnostuneet laittaa yv:tä :)

Kutsu foorumilaisille,

Pegasus Garage ry on viiden fanaattisen buellistin 7.8.2012 perustama yhdistys. Kutsumme tätä palstaa seuraavat henkilöt tervetulleiksi toimitilojemme avajaisiin Pirkkalaan lauantaina 1.12.2012. Luvassa tallitilojemme katselmointia ja illanviettoa laadukkaassa seurassa.

Yhteydenotot ja ilmoittautumiset privaviestillä. Kauempaa matkaaville järjestyy majoitus.

Tervetuloa!

Mitäs muiden talleissa tapahtuu? Oletettavasti jotain kun täällä on kovin hiljaista. :D
Meidän tallissa alkoi kuhina vihdoinkin. Alunperin oli tarkoitus vaan typistää perä ja vaihtaa peilit ynnä muuta pikkusäätöä. Niinhän se homma sitten alkoi lähteä lapasesta jo näin alkumetreillä ja tällä hetkellä näyttää siltä että saan joululahjaksi [cool] myös uuden maalipinnan. Tai no, pyörä saa...

Tässä siis vähän talven listaa:
Perä lyhyeksi ja vilkut ledinauhoista
Kilpiteline sivulle
Runko yms. mattamustaksi
Muovit jollain kivalla, vähän on vielä suunnitelma auki
Peilit, kahvat yms. pikkukilkkeet uusiksi ja oikean puolen skuuppi on ostoslistalla myös
Penkkiin uusi verhoilu

Jonkin verran siis puuhasteltavaa riittää, odotan lopputulosta mielenkiinnolla. Tarkoitus olisi tehdä kaikki työt maalausta ja verhoilua myöten omin (eli enimmäkseen puolison) voimin mutta saa nähdä joutuuko penkin kanssa huutelemaan ammattilaista vielä apuun.

Tuli tässä tylsän työpäivän ratoksi luettua tämän viestiketjun alkupäätäkin. Pisti silmään tuolla maininnat siitä että on Bulu vähän korkea pyörä n. 170-senttisille. Tehdään nyt tässä paljastus että mä olen 159 cm. :D Taisin viedä siis tuon pituusrajoitteisuuden ihan uusille asteille täällä...

heipä hei! juu kovin hiljaista on ollu keskustelu mutta niin tää aina vähän vuodenaikojen mukaan menee :D

tänään alotin omaa pyörää hiukan riisumaan että pääsee kohta osia tilailemaan.. pidettiin tuon makelaen kanssa visionääri-iltaa tallilla :D tulin oman pyörän kohdalla sellaseen lopputulokseen että jos jollain on ylimääräistä xb-s:n keulan yläkolmioo niin olisin kiinnostunu ostamaan!

Koskahan toi EBR julkasee niitä uusia malleja, joita sen kotisivut (www.erikbuellracing.com) lupaili jo keväällä vuodelle 2012? Kiinnostaisi kovasti tietää mihin hintaluokkaan asettuu, kun se niiden ainoo pyörä on vähän turhan tyyris.

Mun tallissa ei oikein tapahdu mitään, kun en osaa oikein mitään järkevää modausta tehdä. Odotellaan kevättä..

^^ juu olen itekkin mielenkiinnolla odottanu heidän nakuversioo.. tuon 1190 45000$ +vero päälle on niin vaffa kaffe ettei heti pilttuuseen ilmesty :D

pidetään juttua ja kuulumisia rakenteluista yllä ja pidetään sitten ajokauden avajaishommeloita kokoontumismerkeissä Pegasus Garagella ;)

Rauhallista joulua ja menestyksekästä uutta vuotta 2013 kaikille buellisteille!

Hepsan!

Nyt aletaan näitä yhteisiä miittejä hieman lyömään lukkoon. Privaviestiä saa pistää jos on ehdottaa jotain tapahtumia / omaa järjestettävää mihin porukalla lähdetään. Tokoinrannan HBS on ainakin varmasti tapahtuma mikä otetaan seuraavaksi sorvattavaksi, todennäköisesti lähdetään!

Mutta!
Ajokausi avataan 11.5 Pirkkalassa meidän tallilla. Siitä sitten lähempänä mutta suunnitelmissa yhteisajolenkkiä ja makkaranpaistoo tietty! Koitetaan saada kesästä sellanen aktiivisempi buellistien tapaamisten rintamalla että saatas hommaa nykästyä vähän isommalle mittakaavalle :)

Varmana paikalla ja varmasti saadaan kehitettyä jotain räväkkä toimintaa aamusta iltaan sitten kauden avajaisissa:D

Eihän tiimi oo yhtään mitään ilman tiimipaitoja! Olis hienoo, jos joku graafisesti osaava suunnittelis buellisteille oman paidan.

Mun akku on muuten kuollut. Kannattaako tilata hd:n oma vai joku varta tms?

HD:n akku ehdottomasti! Taitaa olla ihan omaa luokkaansa.

Tuosta paitaideasta, oon muutamia paitoja aikanaan suunnitellut ja teettänyt. Tässä lähellä on painatusfirma, mutta pienin tilaus on ollut luokkaa 30 kpl. Sieltä saa huppareita, T-paitoja ja vaikka mitä. Jos kiinnostusta riittää, niin voisin alkaa hommaan oman toiminimeni kautta?

Mulla oli varta ja se pelas hyvin yli kolme vuotta ja nyt on euroglobe motonetistä ja hyvin tuntuu virtaa riittävän enkä laadussa ole huomannu niin suuria eroja kun hinnassa, olikohan HD 300 e varta 120 e ja euroglobe 50

Muutenkin tuntuu suomessa olevan buelli paidat hakusessa, niin kyllä kiinnostaa.

Back