Finnish Buellers!

Buellxb Forum

Help Support Buellxb Forum:

Nonni, nyt on käyty dynossa, 80hp ja 94nm takapyörältä, eli niinkuin odottaa saattoikin... vielä snadisti laihalla, mut ei kuulemma vaarallisesti. Afv resetoitu arvoon 100% ja eilen päätin vielä resetoida tps:n, niin mitä kummaa, afv arvo taas 122:ssa??? mikäs perkele siinä on kun ei pysy paikoillaan? Vai tarviiko sen pysyykkään paikoillaaan?

Terve terve buellistit!

Pitkän hiljaiselon jälkeen pitää huudella et mitä väelle kuuluu? Kelit on ollu mitä huonoimmat, tuskin ketään on kunnolla maileja kellottanukkaan..

Ja ilmoitusluontosena asiana kerrottakoon että V-twin city Loimaalla on nykyään twinmotorcyclesin virallinen jälleenmyyjä, eli kaikki heidän verkkokaupassa olevat osat on tilattavissa twinin kautta! Erityisesti hyvään hintaan pitäisi saada heidän omaa tuontantoa olevat osat (moottori, viritys, alusta, jarrut).

Mitä öljyä porukka on käyttäny enska/vaihteistossa? Mulla purkki valvolinen synpower tdl 75w-90 tohtiiskohan sitä laittaa? Ja sinne sai vissiin sen litran purkin pökätä?

Surkeat kelit on kyllä ollut... Nyt on sentään pari päivää ollut parempia ilmoja ja töiltä jäävä aika onkin sitten tullut vietettyä pyörän päällä.

Turbuell, mä taisin laittaa ihan HD:n omat öljyt ellen väärin muista. Ei viitsinyt ottaa väärän nesteen riskiä, tuon meidän Sporan (-86 evo) ölppien kanssa sählättiin viime vuonna sen verran että katsoin helpommaksi heittää kerralla sellaiset että varmasti sopii. :D Litran (tai no, pikkusen vajaa jenkkiversio) sinne heitin enkä sen kummemmin tarkistellut.

Mulle kelpaisi muuten vinkit hyvästä moottoriöljystä ensi kesää ajatellen. Kevään öljynvaihdon jälkeen on aika iloinen rallatus kuulunut koneesta eli taitaa olla vähän turhan lirut nesteet siellä. Merkistä ei ole mitään muistikuvaa, saatiin purkit pyörän mukana. Toistaiseksi olen ratkaissut rallatusongelman korvatulpilla. Se mitä ei kuule, ei häiritse. [cool]

Welmu, mä pahoin pelkään että mulle käy sama vielä joskus... Tuo mun pyörä on niin madallettu kuin voi olla ja belly menee ehkä hieman turhan lähellä maata noita kanttareita ajatellen. Madalluksesta huolimatta mulla ylttää maahan vain varpaiden kärjet. On sitten kätevää olla kääpiö.

Mun ajokausi alkoi eilen, kun jalan sai vihdoin pysymään jotenkuten tapilla. Aina välillä sai kädellä nostella sitä takasin. Hieman se ottaa kipeää polveen ja välillä joutuu hetken seisoskeleen bussipysäkillä, mutta ei kyllä ollut riemulla rajaa.

Fyssari käski tänään ajelemaan kuntopyörällä, mutta minä sanoin että en aja, ajan moottoripyörällä!

Tarvii vielä vähän totutella ja vois tulla joku perjantai esmes Tampereen suuntaan kattomaan.

Hieno kuulla Sax että pääset jo päristelemään!

Ja ilmammuuta tervetuloa Tampereen suuntaan! Pirkkalassa on tallitoimintaakin aloteltu, Siispä kaikki buellistit tervetulleita piipahtamaan :)

"Fyssari käski tänään ajelemaan kuntopyörällä, mutta minä sanoin että en aja, ajan moottoripyörällä!"
Oikea asenne. :D

Onkohan ihan normaalia että enskakopasta/kytkimestä kuuluu laahaava ääni vapaalla ollessa, kun laittaa vaihteen päälle niin ääni lakkaa..? Kytkin toimii hyvin, ja vaihdoin juuri enskaan öljytkin eikä ääni alkanut öljyjen vaihdon jälkeen vaan on ollut kokoajan mun omistusaikana

morot tiskiin.
jo toisen xb12s lightningin omistaja parinviikon sisään ilmottautuu foorumille ;)

Tervetuloa Jontte! :)

Suattaapi olla että jos tässä mopot kauas karkaa käsistä niin syksyllä saattaa myyntiin tulla EBR:n ECM:ää ja sille kaveriksi RaceKitin vaimenninta.. Jos jollain on tarvetta niin malttaa siihen asti :)

Johny Kidd jos meinaat ton Racekitin myydä niin laita viestiä. Tarve ois saada jotain parempaa orkkis pöntön tilalle :)

Jontte, en nyt ole hintaa miettinyt [smirk] Tuolla ebr ecm:llä tuntuu ajossa pelittävän todella hienosti ja tuo vaimennin erityisesti sopii jos haluaa pitää äänet inhimillisenä ja reippaammin alavääntöä! Jos tässä kiireiltä ehdin niin voisin dynottaa tuolla setupilla.. Mutta tosiaan, tulee syksystä tai kauden loputtua vasta myyntiin jos tulee :)

Kiittää ja kumartaa kaikille. Tuli myytyä bulu pois kun sain niin houkuttelevan käteistarjouksen että ei voinut kieltäytyä. Nyt körötellään sitten sporalla jonka sain hommattua pilkkahinnalla kunnes taskut täytyyvät taas rahalla ja joku isolohko löytyy sopivaan hintaan.

Back