• You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will see less advertisements, have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.

Finnish Buellers!

Buellxb Forum

Help Support Buellxb Forum:

Uploadasin just kuvan dyno-käppyröistä.
Tarinan opetus on mun mielestä se ettei välttämättä kannata ostaa race kit ECM:ää, sun suunnilleen samalla rahalla saa customoidun ECM-kartan.

Mulle silloin kommentoitiin että lämpimän moottorin säädöt löytyi helpolla, mutta kylmän koneen säätöjä piti hakea oikein huolella. Sit kun moottori ei kauan pysy kylmänä, niin se oli 5 min dynottamista aamulla, päivä jäähtymistä ja taas 5 min dynottamista illalla. Melkein viikko meni ennen kun oli valmista.

Se oli sitten sun buelli jota katoin mielenkiinnolla kun olis omassa sama vika, keulaputkien vaihto edessä.

Ensimmäisen dynon jälkeisen ajolenkin perusteella olen kyllä tyytyväinen uusiin säätöihin, 6 hummaa tuli talliin lisää, pauke loppu kokonaan, kylmäkaynti muuttu huimasti ja alakierrokset parani ja vieläkin on hymy korvissa lenkin jälkeen :D

100% varmasti olen lähdössä kesäkuussa HBS esittelemään pyörää, olis kyllä hienoa jos sais useamman buellin samaan rivistöön. Pikku tourinki ajo ensin hervannasta hesaan :D

Pokon: Jaa se oli sun vehje Kellokoskella, vähän kulmikkaammalla kopalla.
Siinä oli aika mukiinmenevän näköinen lyhytperä, mutta Pasi kommentoi ettet tiedä valmistajaa. Kytkin- ja jarrukahvat oli kans asiallisen näköiset.

Mulle vaihdettiin nyt vaan oikea keulaputki, kun vasen ei vielä vuoda ja siinä ei hirveesti olis työssä säästäny vaikka olis vaihtanu molemmat kerralla.

Osat maksoi noin 350 ja työstä Pasi otti rapiat 150. Elämä on, mutta ei näyttäis vuotavan enää.

Mulla on matkaa HBS:ään 15 km, joten ainoastaan hirmumyrsky saa minut jäämään kotiin. Onkohan ollu aikaisemmin tapana tavata jossain kehien ulkopuolella ja ajella sit kimpassa pelipaikalle? Minusta ainakin kuulostais asialliselta...

Varsin kohtuullinen tuo 150€ hintana.. Omasta vaihdoin talvella öljyt ja stefat itse, suht simppeli homma mutta helvetin työläs. Ja tietenkin piti olla asianmukaiset erikoistyökalut stefan asennukseen ja tellinki mihin tolpat sai tukevasti kiinni. Ja hieno kuulla että vehkeet toimii hyvin! :)

Nyt täytyy myöntää, että tunnen todella huonosti pääkaupunkiseutua. Kuulostais tosi asialliselta kokoontua ensin paikkaan X (keimola?) ja siitä letkassa pelipaikalle! Ehdotelkaa te paikkakuntalaiset mikä tämä paikka X sitten olisi, kellonaikoja sitte katsellaan lähenmpänä päivää?

Ja lisäilkää muutkin vielä jos innostusta riittää niin stooria Users bikes -osioon!

noni nyt olis varattuna alkuviikkoon pari vapaata, jos vaik sais osat pulverista perjantaina:) kerkeis vähä jottain tekemäänki.se tullee vaan niin äkkiä se hbs;)

Nyt kaipaisin pientä tarkennusta tosta HBS:n luonteesta. Minä en aikonut olla varsinaisesti näytteilleasettaja, mun buluhan on melkein orkkiksen näköinen. Mutta paikan päälle aion kyllä pöristellä.
Jos sinne joku järkkää bulu-rivin, niin onko se sit näyttelyn puolella? Onko se näyttämisen arvoista sinänsä jos saadaan semmoset 10 bulua riviin, vaikka osa olis orkkis-kuntoisiakin? Vai jääkö osa letkasta parkkiin ja tuunatummat ajaa näyttelyn puolelle? Kokeneemmat valaiskaa noviisia...

Näyttäis kuitenkin siltä että enemmistö tulee Tampereen suunnasta, joten Keimolan Neste olis varmaan melko vahva ehdokas kohtaamiselle.
Eikös siinä ole Nesteen huoltsikat molemmilla puolilla motaria? Meillä on ollu aina Ahvenistolle lähtiessä kokontuminen siinä motarin itäpuolella olevassa, mut nyt täytyis tietenkin ottaa se länsipuolinen kohteeksi. Mitään siltaa tai muuta yhteyttä miiden Nesteiden välissä ei ainakaan ole.

Siitä pääsee suoraan Mannerheimintielle ja siitä taas parilla kääntymisellä Tokoinrantaan.

Se on sitten valinnan paikka että haluuko ajaa suoraan HBS:ään, vaiko tehdä pienen kunniakierroksen koko letkalla keskustassa. Tosin kaupunki on joskus 11 aikaan lauantai-aamuna melko autio.
Henkilökohtaisesti minusta keskustassa ajaminen on ihan syvältä. Liikennevaloissa odottelua ja mukulakivillä täristelyä. Mutta tässä yhteydessä ja isommalla porukalla siinä saattais olla edes jotain ideaa. Ihan miten vaan porukat tykkää...

(Jaakko Parantaisen äänellä) ...sen verran mun tarvii sanoa, että mä en juuri tämän näyttelyn tilasta tiedä yhtään mitään, enkä minkään muunkaan näyttelyn...

Siis asiaan: HBS on rakennettujen pyörien ride in -näyttely, eli näyttelyalueelle ajettavien ja sitä myöten näyttelyyn osallistuvien pyörien tulee olla rakenneltuja. Sitä en sitten tiedä, sanotaanko jossain mikä on "riittävästi". Ite en kehannu viime vuonna edes yrittää kun mun mielestä lyhyt perä ja minivilkut ei täyttäny kriteereitä ;-) Nyt kun on vähän enempi sipistelty, niin aattelin viedä, varsinkin kun tämän vuoden näyttelyyn erityisesti peräänkuulutettiin fighter -osaston laitteita.

Tuo Keimolan Neste on varmaan ihan hyvä paikka mansen suunnalta tuleville. Ite aattelin minimoida mukulakivet ja ruuhkat tulemalla täältä Jäken suunnasta Sörnäisten rantatietä Hakaniemen torille ja siitä pieni koukkaus Tokoinrantaan. Jos vähänkään hellettä, niin en lähtis näillä perseenkäristimillä yhtään ylimäärästä kaupunkikierrosta vetään :p

Joka tapauksessa aattelin siis olla paikalla ennen klo 11 että saan pyörän näytteille. Voin siinä samalla pyytää "porttivahteja" ohjaamaan kaikki näyttelyyn osallistumattomat Buellit lähekkäin. Kyllä ne sieltäki huomataan (mun pyörästä oli pikkukuva Kopterin HBS-jutussa viime vuonna ;-) )

Hep! Minulta löytyy avarrettu orkkispönttö. Mökästä en osaa tarkemmin sanoa, kun en oo kuullu sitä käytössä. YV:llä voit kysellä tarkemmin.

Ehkä sinne en veis mitään tusina pyöriä näytille joille ei ole tehty mitään, mutta jos sinne tulee useempi enemmän ja vähemmän rakennettu buelli ni onha siinä jo näkemistä koko rahalla ;) Samaan riviin vaan kaikki lelut.

Sightseen kierroksen voi ehkä jättää väliin, kun voi perse olla jo muutenki tarpeeks puuduksissa :D

Nooh katellaan niitä ketkä vie näyttelyyn vähän lähempänä :) Oman ajattelin ainakin viedä näyttelyalueelle. Korpee suuresti, loppuviikosta luvattu alkavan oikein kesä ja meikäläinen huomenna viisaudenhampaita leikkauttamaan pois.. saas nähä kuin kauan syödään sosekeittoja ja koska voi ajella :D

j4nn3;n kaunokainen bongattu nettimotosta! (?!)

^ Joo... Tarttis saada kuletuskapasiteettia... Mutta katotaan nyt rauhassa, jos ostais vaan kunnon laukut :)

BTW, kukaan lähellä Jäkeä jolta sais ECMSpy & kaapelia lainaan? Pyörä jurnuttaa, ja aikasempien kokemusten mukaan TPS resetti eessä. Huusin kyllä kaapelin eilen ebaysta mutta siinä kestänee korvan kunnes se on täällä. Kellokosken miehellä ei ainakaan viime kesänä ollu kamoja TPS resetin tekoon(?)

Prkl! taitaa helssinkin reisu jäädä tekemättä, soittivat värjäämöstä et vast ens viikol saa rungon[sad]

ja tarttis vähä lampun telineitäki tehdä, muoviosat rei´ittää ja maalata, tulee kiirus:D

jos sit juhannukseks....

no voi shit :/ Tarvii tulla poikkeemaan Atten kans millai hommat etenee jos sielpäin satun taas liikkumaan :D

j4nn3, täältä löytyis kaapeli, mutta onko liian kaukana?

Kiitti avuntarjouksista. Ei nyt mitenkään muuten kaukana kuin ajallisesti, ei koti-isä ehi tommosia(kaan) reissuja nyt. Soittelin Kellokoskelle, ja homma onnistuu sielläkin (tosin on sulki huomisesta eteenpäin ja tietty just huomenna en pääse käymään...) Noh, jurnutellaan tässä nyt tovi sitten. Hermo menee vaikka ei se nyt kovin paha ole. Tietyillä kierrosalueilla täristää käsille ikäväsi, toisilla puolestaan ihan ok. Mutta jos ei muuta niin tuleepahan ajeltua rauhallisesti tovi :-D

Nonni! Nyt alakaa olla Buelli tikissä :) TPS ja AFV oli perssiillään, ei ihme että tuntu vähä huonolta.

Kyllähän se kuulkaa niin on, että Kellokosken mies tietää mitä tekee.

Hieno kuulla että vehkeet rokkaa! [up]

Naureskelin äsken että tämän topicin kirjottelu on suoraan verrannollinen ulkoilmaan, kaikki on ollu tien päällä 24/7? :D Pari pitempää reissua viikon aikana ollaan tehty, mutta kummasti vaan tuo työnteko haittaa harrastuksia..

Back